Jest taki dzień



Chyba każdy z nas ma w swojej historii takie dni do których wraca ze łzą w oku. Co by nie mówić czas nie leczy ran. Czas pozwala spojrzeć na pewne sprawy z innej perspektywy. Już nie rozdrapuję rany, uleczył ją bowiem Chrystus, jest jednak blizna – to wspomnienie i tęsknota. Dziś notka bardzo osobista, wyjątkowa, tak jak wyjątkowy jest dla nas ten dzień.
Dwa lata temu usłyszałam najstraszniejsze dla matki pytanie: „Czy będzie pani chować dziecko?”. Jeszcze się nasza córcia nie narodziła a już każdy wiedział, że 320 gramów i 15 cm to za mało żeby przeżyć.
Rok temu stojąc nad grobem ukochanej Basi już wiedziałam, że jest z nami „nowe życie”. Pełna nadziei i strachu.
A dziś gdy mijają dwa lata w sposób szczególny obejmuje te moje kochane dzieciaki matczynym sercem. Spytasz mnie: „Ile masz dzieci?”. Odpowiem: „Troje: Szymonka, Basię i Marysię. Tylko Basia mieszka w Niebie, bo 9 sierpnia to jej urodziny nie dla świata lecz dla Nieba”.

Komentarze

  1. Agniesiu, Basieńka cieszy się Waszym szczęściem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam Waszej historii. Na ile tak wirtualnie zdołałam Cię poznać, masz w sobie wiele pogody ducha, mimo ogromnej straty. Ale myślę, że to On pomaga przeżyć tak trudne doświadczenia. A Wasza Córcia spogląda na Was z nieba. Jestem pewna. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie swoją pomocnicę w niebie :) Kiedyś się zobaczycie twarzą w twarz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że nie narozrabiam za dużo hehe... ;)

      Usuń
  4. To jest niesamowite, jak Ty potrafisz o tym mówić! I tak oto możemy się przekonać, że święci chodzą wśród nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż się uczę o tym mówić. Nie wyobrażam sobie nie mówić, Basia jest częścią naszej rodziny i chcemy tak wychowywać nasze dzieci, aby zawsze o niej pamiętały.

      Usuń
  5. Moja Zosia też odeszła 9 sierpnia, choć ja żadnej pewności nie mam, że to była dziewczynka. Teraz bawią się razem nasze dzieciaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż na usta ciśnie się: dzielna niewiasta! :) Bo jesteś bardzo dzielna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Macie cudna orędowniczkę w niebie!
    +

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz