O mnie


Witam na moim a właściwie to naszym rodzinnym blogu! Mam na imię Agnieszka. Kim jestem? To trudne pytanie, ponieważ wciąż się siebie jeszcze uczę i wciąż odnajduję nowe odpowiedzi na nie. W życiu pełniłam bądź też pełnie wiele ról: kobiety, córki, przyjaciółki, uczennicy, studentki, dziennikarki, nauczycielki... Jednak są takie dwie role najważniejsze, które dają mi najwięcej szczęścia - jest to rola żony i mamy.
Zaczęło się tak zwyczajnie od jednej ławki na wykładach; najpierw kumple, później przyjaciele, następnie para, zaręczyny i w końcu ślub. Od 6 lat tworzymy nasz Wodzów świat - Tata Wódz Krzysztof i Mama Wódz Agnieszka. Jednak ten świat byłby niekompletny i czegoś a właściwie kogoś by nam w nim brakowało, gdybyśmy budowali go sami i tak dołączyła do nas trójka wspaniałych dzieci: Szymonek (5 lat), Basia (wierzymy, że jest naszą świętą w Niebie), Marysia (1 rok).
Ten blog powstaje z myślą o nas i o Was, jest naszą motywacją do ruszenia się z miejsca, do szukania nowych inspiracji, do dzielenia się tym, co jest naszą pasją. Może znajdziecie tu coś dla siebie? :-)
Kontakt: agnet86@gmail.com