Zaczynamy!


3, 2, 1, 0... START! W końcu udało mi się zrealizować projekt "Wodzów świat" i ruszyć z nowym blogiem. Serdecznie witam Was moi drodzy przybysze z "Milczenia słów" mam nadzieję, że tak jak poprzedni blog przypadł Wam do gustu tak i teraz będziecie spędzać tu miło czas.
Witam też nowe osoby, które po raz pierwszy spotykają się z nami w tej wirtualnej podróży, życzę Wam miło spędzonego tu czasu oraz ciekawej lektury. Wierzę, że Wy również znajdziecie tu coś dla siebie. Dla lepszego poznania zapraszam do zakładki "o mnie".
Spytacie się, co się działo, gdy mnie nie było? Otóż dużo, bardzo dużo i pewnie o wielu rzeczach, przemyśleniach jeszcze napiszę jednak najważniejszym wydarzeniem, jakim chcę się z Wami podzielić, są narodziny naszej córeczki. Malutka dostała imiona Maria Rita i ważyła 3370 g, podobnie jak brat jest małym głodomorkiem i oczarowuje nas swoim uśmiechem. Tym razem wszystko przebiegło tak jak powinno, bez żadnych komplikacji i w pełni od samego początku możemy cieszyć się sobą. Ten blog ma być świadectwem jak wielką i piękną wartością życia jest właśnie rodzina.
Spytacie pewnie a co będzie z "Milczeniem słów"? Ten blog zostanie, ale czeka go drobny remont i będzie od teraz stanowił moją liryczną przestrzeń. Dlatego, jeśli ktoś polubił lub też jest ciekaw moich wierszowanek to również, zapraszam: http://milczenie-slow.blogspot.com 
To tyle tytułem wstępu. Cieszę się, że tu jesteście!

Komentarze

  1. Pięknie! Super że znowu jesteście! I gratuluję małej córeczki!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo się cieszę, że znowu blogujesz :) gratulacje dla małej Marii -Rity [Rity od spraw beznadziejnych ???]; chociaż ja będę już zawsze pamiętać o małej Basi;
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie o tą Ritę chodzi. ;-) A mała Basia była, jest i będzie zawsze częścią naszego życia.

      Usuń
  3. Cieszę się bardzo, że wróciłaś ! Gratuluję Wam narodzin córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to wspaniale, że starujecie na nowo :)
    No i nie jest nudno :) - już samo odczytanie słowa nudno zajęło mi trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie, że znowu piszesz! :) cieszę się bardzo :)
    A najbardziej gratuluję Marysi :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę i dziękuję bardzo. A swoją drogą to przez tę moją ciszę w eterze również i nam urwał się kontakt. Trza to naprawić. ;)

      Usuń
  6. Ojej ale super!!! Juz sie nie mogę doczekać!!! I gratuluje narodzin córeczki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że wróciłaś do sieci :). Budujesz słowem i świadectwem dobro realne. Za to Ci dziękuję.
    Siostrzanie błogosławię całą Rodzinkę, choć Marii Ricie ślę szczególne ucałowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu całej naszej rodzinki. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz